Monday, December 19, 2011

Saya diajar dengan sifat kasih sayang

Sayang semua.
Terima kasih kepada mimi sebab bagi aku makan ubat tu. Berkesan ooo...

Terima kasih jugak kepada housemate yang bagi ceramah free masa makan tadi. Sesungguhnya saya bukan tak usaha. Tapi saya sekarang tak suka makan ubat pil. Lambat sangat nak hancur ubat tu bila dalam perut.
Sesungguhnya saya bukan degil cuma memilih ubat untuk badan saya jugak. Saya tahu dengan doa tanpa usaha tak berbaloi.

 Terima kasih kepada adeq housemate dengan ubat selesema tu.

terima kasih semua, saya sayang semua. Much love <3
:D

Mie aku ingat lagi mase sem 1 (mase tu aku demam kot dan kita baru je kenal. Baru sangat. Aku terharu ko layan aku macam tu mase aku demam. Ingat tak mie ? Tak ingat takpe. Tak penting. I love You. Terima kasih.)

No comments: