Wednesday, June 27, 2012

Goal aku

Bismillah

Roomate aku tak lalu makan nasi sejak sehari dua ni. Aku pulak, sekarang sejak minum herbalife, cepat kenyang. Jadi kitorang pun berpakat tak makan nasi. Tapi roomate aku ni tak minum pun herbalife, cuma entah kenapa tiba-tiba dia mual tengok nasi. Qila, housemate aku, dia minum F1 sama-sama dengan aku. Dia pun nak join sekali kitorang tak makan nasi. Dalam shake F1 ni dah ade kandungan energy, carbohydrate, dietary fiber, sugar, fat, Protein, sodium, Vitamin A, and Vitamin C, Calcium, Iron, Vitamin D, Vitamin E, Vitamin B6, Vitamin B12, Iodine, Magnesium dan Zinc. Jadi, dengan shake F1 herbalife ni dah cukup bagi kami tenaga dan vitamin untuk kehidupan yang sihat untuk menjalani hari-hari yang mendatang. InsyaAllah.

Goal aku kan, mula-mula ni aku nak kurangkan 5kg dari berat badan aku. Aku nak muka aku tak tembam sangat. Then, aku punya dagu dah tak double lagi. Pastu aku nak kurus. Ni impian aku. InsyaAllah.

Kepada roomateku, kita duduk kolej, takde kesempatan nak masak sedap-sedap untuk naikkan selera makan ika. I'm so sorry.  Love you.
*Lagipun, kita masak tak sedap. Hehe.


2 comments: