Thursday, June 21, 2012

I love My Family

Bismillah

Seronok rasanya.
Sekarang keluarga aku baru mula mengambil minuman shake F1 herbalife. Baru seminggu mulanya, tapi alhamdulillah sudah ada perubahan pada mak. Dulu mak selalu diserang pening-pening kepala yang teramat dasyat, apabila mak mengamalkan pengambilan minuman shake F1 herbalife, mak dah tak diserang pening-pening kepala secara mengganas lagi. Alhamdulillah. Betul kita perlu ikhtiar dan berusaha untuk memulihkan kesihatan kita.

Point yang pertama bagi mak makan herbalife ni, sebab nak mak sihat dan yang kedua nak mak kurusssss. Agar mak kelihatan sihat dan muda. Beguti jugak aboh, adik nak aboh sihat dan perut buncit aboh tu kempis. InsyaAllah.

Aku ? Aim aku minum herbalife ni sudah semestinya nak sihat dan nak menghilangkan jerawat pada muka ni serta kurusssss. InsyaAllah. Aku usaha je dulu. Yang lain serah pada Allah.

Herbalife ni mengandungi banyak vitamin. Sebab tu nak kurus bukan point utama aku. Tapi nak kurus tetap ada dalam aim aku sebab herbalife ni jugak boleh turunkan berat badan yang obes dan tambahkan berat badan yang lost weight tu. Senang kata, dengan herbalife ni dapat berat badan yang ideal la. InsyaAllah. Sebab tu aku try herbalife ni.

Semoga aku dan keluarga dapat hidup dalam keadaan yang sihat sejahtera. Gembira rasanya bila kita tengok orang tua kita sihat.

Dah lama simpan hasrat nak belikan parents aku herbalife. Akhirnya, aku dapat jugak tunaikan hasrat aku tu. Alhamdulillah. Terima kasih ya Allah.

Mak dan aboh baru je mula minum F1 herbalife, jadi takde lagi gambar yang boleh aku compare tentang berat badan mereka. Yang aku boleh cerita sekarang tentang kesihatan mak aku je.



  

No comments: