Tuesday, August 24, 2010

failed??

MAT133...
i love u...

miss izyan....
miss..maafkan saya.. miss badmood...saya takot...
mase miss pulangkan paper quiz kami...ramai student senyum je..saya pon hepi ngan result saya miss...terima kasih..
pastu miss bagi pulak result TEST..
aduh..bile name saye nak kena sebut ni?
bawah lg ke?
nape miss dah berhenti pulangkan paper niy???aduh!!
MMMMMMMMMMAAAAAAAAAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!
adik gagal!!!

**********
miss saya jd takut nak berhadapan dgn miss..
saya segan..
dah segan nak bergurau senda dgn miss....
dulu kan miss panggil saya "budak garang"..
miss cakap "saya takut la ngan kamu ni..garang!"
hahahaha~
kalu saya datang kelas lambat....miss tanye kat kawan saya mane BUDAK GARANG tu ?
bile saya masok kelas mesti saya sapa miss..
gurau2 ngan miss....

TAPI....................................
bagaimana pula dengan hari ini?????????
miss...segannye saya nak keluarkan suara saya...
tp, saya tak kan diam je kan dalam kelas miss (macam bukan saya je diam ni )...pakse la diri utk keluarkan jugak suara saya ni...
saya sedih la miss kite dah tak berguarau senda mcm sebelom niy..
saya pon da takot nak panggil2 miss....
macam tak best je kelas td...
da la buat soalan pon tak dpt....
hish!!!!!!

miss...
saya suke cara miss mengajar...
miss hapening....
xstress la kalau ade dalam kelas miss...
lepas ni insyaAllah saya akan buat yang terbaik untuk test kedua nanti..
saya akan happykan diri saya, parents saya, dan tak lupe juga pada miss saya..
doakan kejayaan saya...


***********
Failed???
Nak bagi tahu ke x kat abah pasal ni??
abah dah la lame tak call adik...mak pon same...
tak kan la sebab kes tu mak ngan abah tak nak call adk da??
BERANI KERANA BENAR...
nanti adk call ye...rindu gile da nih!


************
kegembiraan datang selepas kedukaan
eeerrrrkkkk????ye ke??
betol la....
seronok berbuka puasa dengan miss sue dan kawan2....rugi kepada student DTT1B1 yang tak join...
tu la...aq suruh sume join tak nak...
semalam bukak puase dalam bilik miss sue tau...
atas karpet pink lagi tu tau...air aq pon wane pink jugak!
nasib baik miss tak tercekik kuih melaka semalam...kalau tak nahas aq kena bertanggungjawab atas kejadiaan tersebot..hehe..maaf miss..tu lain kali jangan la gelak...saya bukan buat lawak pon...
laksa???
teliur pulak tengok miss makan laksa free dia tu...dengan muke tak tahu malunye, aq mintak kat miss kuah laksa tu..
ppeeerrhh!!!pedas seh!! tak menyesal aq buat muke tak tahu malu aq tu ngan miss...
miss belanje murtabak....tapi tak terhabisan kami makan..ye la..berenam je kot bukak puase..tapi makanan berbuka macam untuk makan 30 orang je..rugi la pada student DTT1B1 yang tak join tu..huhu...nak buat macamane kan, da rezeki aq, mimi, pain, tasya, dan lan je semalam...alhamdulullah..


*********
setakat ni dulu la...
ade keje nak buat..makin lame kat sini makin melalut nanti....
kain kat dalam baldi tu da panggil2 suruh jemur dia kat ampaian...


*****hidup tak selalunya indah..langit tak selalu cerah*****




2 comments:

KECIK said...

hehe , chayokk2 FIDA !

nurafidah binti abu hassan said...

tq tq..
aq akan stady hard + smart lepas ni..