Tuesday, September 27, 2011

Malu Pada Allah

Aku nak ucap terima kasih sangat pada sorang kakak blogger ni. TERIMA KASIH AKAK AMALINA ALLEN. Okay dah ucap pun.

Aku start baca blog dia bila kawan aku ada share pasal kahwin awal kat kitorang punye friendship group. Aku baca blog dia kan, aku tertari dengan ayat dan isi kandungan blog dia. Akak ni dia punye ayat simple -simple je. Tapi ayat-ayat dia boleh buatkan kita berfikir pasal Allah dan diri kita. Ayat dia rock beb wa cakap lu. Okay tetiba aku pon nak rock jugak. sengal je . HAHA.
Okay tetiba nak letak gambar herbalife pulakkan.

Aku baca blog kakak tu kan dari dia belom kawen sampai sekarang dia dah ada seorang anak perempuan 3bulan. Dia kawen masa dia menuntut kat UIA. Masa tu umur dia 21 tahun kot sebab sekarang ni umur dia 22 tahun. Suami dia pulak sekarang 23 tahun. dorang suami isteri ni sangat aktif dalam dunia HERBALIFE. Dorang student part time yang buat herbalife. Dan aku rasa*pendapat sendiri - dia ni kayalah. Lagi-lagi join herbalife ni. So, memang macam takde masalah dia nak kawen. Famly dia memang jenis kawen awal. *okay famly aku pon. yeayh2 ada chance kawen awal. HEHE.


Nak cite pasal kakak ni panjang sangat nanti entri aku. Yelah , aku dah stalke blog kakak ni banyak kot. follow baru la jugak kot. Okay, apa kaitan dengan tajuk aku tu ? Tajuk aku suka hati aku lah. Okay jom baca blog kakak ni . Tajuk ni aku suka :D

No comments: