Monday, September 26, 2011

Kita Hari Ini

Kita hari ini hasil dari apa yang kita panjatkan doa dari Allah S.W.T. HASIL you. Yelah dalam doa(permintaan) kita tu, kita just perlu percaya betul betul apa yang kita mintak dari Allah. Siapa yang tak biasa menangis tu, terlebih air mata, masa ni lah time yang sesuai untuk keluarkan mutiara mutiara berharga tu. InsyaAllah air mata tu boleh jadi saksi kita. Air mata tu jugak boleh jadi penghalang untuk kita dijamah api neraka. 

Suka sangat ayat ni :

 Bila Allah cepat makbulkan Doamu, Maka DIA Menyayangimu, Bila DIA Lambat Makbulkan doamu, Maka DIA Ingin Mengujimu, Bila DIA Tidak Makbulkan Doamu, Maka Dia Merancang Sesuatu Yang lebih Baik. Allah Maha Mengetahui dan Maha Berkuasa






Dengan doalah kita boleh jadi kuat dan hidup bahagia hingga hari ini. Doakan senjata orang muslim.  :D


bunga ros ni kan banyak duri. lambang pertahanan diri kita. <3 bunga rose you .


Siapalah aku di atas bumi Allah ini. Hanya seorang hamba yang daif. Tapi Alhamdulillah aku mensyukuri nikmat iman yang KAU berikan padaku Ya Allah. Alhamdulillah. Aku malu denganMU ya Allah.Aku hidup di atas bumiMU dengan bahagia tapi aku masih melakukan dosa padaMU. Ampunkan dosa aku Ya Allah. Ampunkanlah dosa kedua ibu bapaku, dosa adik beradikku, dosa sanak-saudaraku, dosa guru-guru dan pendidikku, dosa-dosa sahabatku, dosa-dosaku dan dosa muslimin dan muslimat yang masih hidup mahupun yang sudah meninggal dunia.

No comments: