Friday, September 30, 2011

Alhamdulillah

Bismillah.
Assalamualaikum.

Kepada warga HAMRAZ yang disayangi, korang mesti semua dah tahu kan yang aku dapat kolej. Sebelom ni aku ada mintak pada Allah berikan keputusan yang terbaik untuk aku mengenai rumah ni. Allah lebih mengetahui mana baik dan buruk untuk aku. Aku pon yakin yang Allah makbulkan permintaan aku untuk memilih mana yang terbaik untuk aku. Aku mintak maaf kat korang ye pasal ni. Sape yang taknak hidup macam keluarga dengan korang. Walau camane pun, koranglah sahabat-sahabat yang aku ada dan sayang kat Pilah ni.

Alhamdulillah.
PERMOHONAN KOLEJ BERJAYA.
Aku percaya KAU lebih mengetahui mana baik dan mana buruk untuk aku.


*Wani pagi-pagi datang rumah aku mintak pinjam camera nak snap gambar sunrise. Cantik sangat cuaca pagi ni. Subuh tadi hujan. Indahnya pagi. Macam tahu je keserabutan kepala aku yang tak dapat paham apa soalan QMT245 merepek bagai ni. Ya Allah KAU kurniakanlah aku dan sahabat-sahabat kefahaman Nabi-Nabi Ya Allah. Aku rasa debar sangat buat past year tadi sebab satu ape pon soalan tu nak aku tak paham.  *sambungan selepas QUESTION 1 semalam. Tapi sekarang masih stuck.

                        Yang pasti ni buakn Beting Highland punye sunrise. Bukan jugak hasil snap wani tu.

1 comment:

NurazwaniJalil said...

yeayy!! ada Jjugak nama i.. thank u fida sebab doakan kita semua.. :)