Tuesday, January 3, 2012

Aku Yang Berdosa

Bismillah

Aku Yang Berdosa ni lagu yang Sham Kamikaze reka khas untuk Shahir nyanyi . Lagu baru 2012 .
Aku Yang Berdosa _ Shahir -Penulis Lirik Sham Kamikaze

Kempen Anti Zina.
Rupanya ramai anak muda yang join malam tu. 80k ? The big number maybe? Tapi kat negeri aku masih belum berkesempatan nak adakan malam sambutan tahun baru dalam suasana yang santai begitu. Walau bagaimana pun, harap kat tempat aku takde lah zina dan arak berleluasa pada malam tersebut dan aku harap sangat kat tempat aku nanti(tahun berikutnya) kalau nak sambut jugak tahun baru ni sambut la macam kat Shah Alam, Selangor ni pada tahun 2012. Best!

Sambutan Tahun Baru Bercirikan Islam di Dataran Merdeka Shah Alam (1/1/2012) - ni yang dah di sinopsiskan . Dalam 4 minit je.
Kalau nak tengok yang panjang makan masa dalam sejam lebih, tapi maybe penuh dengan informasi ada kat sini. ( Dataran Kemerdekaan Shah Alam)

Ni pulak video sambutan ambang tahun baru yang banyak bunga api untuk menyinari tahun baru 2012. Dataran merdeka.

Ada orang tanye, boleh ke sebenarnya sambut new year ni ? Apa hukum sambut tahun baru ? Haram ke ?
Jawapan dari Ustaz



Ampunkanlah dosa-dosa yang telah dilakukan sejak dari lahir hingga hari ini. Amin.

No comments: