Wednesday, January 25, 2012

Walaupun dah terlambat. Sori.

Kepada Zainatul Zuhairah dan Nurazwani Jalil sori sangat-sangat wish Birthday lambat kat dalam blog ni. Walau lambat macamane pun, aku nak jugak post ucapan Hari Lahir untuk korang kat sini. Sebab aku dah sematkan dalam jiwa raga aku, sempena tahun 2012 ni aku nak letakkan wish (doa) aku pada korang dalam blog aku ni. * aku tak tahu birthday korang dalam tahun islam. tu lah aku wish kat korang ikut masihi je. *

TO: ZAINATUL ZUHAIRAH dan NURAZWANI BINTI JALIL

-Semoga kau dimurahkan rezeki, dan rezeki diberkahi oleh Allah S.W.T 
-Semoga menjadi hamba yang taat pada perintah Allah, anak yang solehah, isteri yang solehah dan ibu yang mithali. 
-Semoga berjaya di dunia dan di akhirat 
-Semoga hidup dipermudahkan Allah di dunia dan di akhirat. 
- Semoga dikurniakan anak yang soleh dan solehah.



Korang dah tua. lalalalalalalala
Aku sayang korang. Muah3. <3
Ingat lima perkara sebelum lima perkara
sekian .
Nurafidah binti Abu Hassan

No comments: