Monday, October 3, 2011

Miss Haslinda

Tetiba sekarang aku rasa macam nak pergi bercuti  kat semua tempat yang aku idam-idamkan selama ni. Dan aku sememangnya harus sedar bahawa sekarang aku masih di UiTM dan final exam aku tak habis pon lagi.

Jom join bercuti kat tempat yang aku nak pegi ni. Mari kita hayati keindahan ciptaan Allah Yang Maha Esa.

Aku teringi sangat ke Pulau Perhentian. Ada plan dengan kakak Daya yang kami akan adakan reunion SMT ERT Setapak (STIDE) ke sini. Tu pon kalau mak dan aboh aku bagi. Kalau tak dapat izin dari parents aku maknanya aku akan pergi Pulau Perhentian tu selepas kawen jelah. Berbulan madu kat sana. Kakak aku cakap best. I'm must try it. HEHE.

PULAU PERHENTIAN, KUALA TERENGGANU




Ni gambar snap dalam air. Search internet je gambar ni. HEHE
Cantik tak ? cantik tak ? Cantik tak ? Cantikkan permandangan sunset dia. Romantik gitu

Sekarang jom kita ke Pulau Tioman pulak. Walaupon Pulau Tioman ni dalam negari Pahang tapi aku tak pernah lagi jejak kaki ke Pulau ni tau. Sedih kan ? So, sekarang jom kita ke Pulau Tioman -nada semangat gitu.

PULAU TIOMAN, PAHANG


Nak main dengan ikan-ikan ni. Mesti seronok!

Romantika! awwuu

Moh kita ke Pulau Pangkor pulak. Pulau Pangkor ni mimi cakap dekat je dengan rumah dia. So, aku akan cari peluang untuk tido rumah mimi* bole ke mie ? dan pergi Pulau ni. Bercuti dengan kawan-kawan UiTM Kuala Pilah ni. Bestnye! Ya Allah permudahkanlah kami untuk sampai ke Pulau ni. Amin sama-sama ye kawan-kawan yang nak join tu. Takpe ke mie ? errrr -.-''

PULAU PANGKOR, PERAK



Subhanallah! Cantik sangat tempat ni. Mie bawak aku g sini lagi eh.

Asyik pantai je dari tadi. Sekarang rasa nak menikmati air terjun dalam hutan pulak. Sudah semestinya aku nak rasa kesejukan Air Terjun Sekayu dan Lata Cemerong. Dua- dua air terjun ni terletaknya dia Terengganu. 


Air Terjun Sekayu, Kuala Berang, Terengganu

Ni pintu masuk dia.

Ni kalau kita nak overnight.




Lata Cemerong jom. Lata ni lagilah cantik. Nampak dari jauh tau air terjun dia. Cantik. Besar sangat. Aboh, jom kita ke sini lagi masa adik cuti sem sebulan tu ye. Sekarang ni tak puas sangat lah.HAHA. Koya!

Lata Cemerong, Terengganu.

Dari jauh pon nampak kan ?

Ada sediakan shower tau.


susah nak cari air terjun yang uniq macamni. Tetibe je ada kat situ.

ha... ni gambar air terjun yang paling atas. 

cantik kan ? subhanallah. 


Motif tajuk Miss Haslinda ? 
Tadi pergi bilik miss tanye soalan. Lepas aku keluar dari bilik miss tu ramai gile orang serbu nak tanye miss. Miss hebat. Semoga miss diberi kekuatan oleh Allah untuk tahan melayan karenah-karenah kami. Biasalah, bila semakin hampir dengan date nak jawab paper Statistik ni, bilik miss memang selalu akan diserang dikinjungi kami. Terima kasih Miss Haslinda untuk hari ni. Barakallah. 

Seronoknya pergi bercuti. Sekarang otak dah fresh baru balik bercuti jom sambung study TXL Weaving I. 

2 comments:

miss tutetot said...

mcm mne nk follow neh...adessss..hehehe

nurafidah binti abu hassan said...

errr.. nanti tukar design semula :D