Saturday, October 1, 2011

Terketar-ketar

Sedang aku menaip ni. aku punye jari jari terketar-ketar. Kaki aku pon naik ketar sekali. Yang tak boleh tahan, betis aku pon terketar-ketar sekali. Nak kate effect sakit perut, tak kot. Ke sebab tanda-tanda nak sampai hujung nyawa ? Okay tetiba seram sejuk terus pandang telekong. Aku ni cakap pasal mati, tapi persediaan ape pon takde lagi. Astagfirullahalazim. Fida!! Ya Allah kalau aku meninggal dunia, tempatkanlah aku dalam golongan orang yang beriman. Amin. Work for it-tempatkan dalam golongan orang berima . Doa dah ada, usaha la pulak kan. Bangun fida bangun!!

                                                                            Siap senyum lagi abang mayat tu.




Old Town White Coffee (Minuman, bukan nama restoran tu tau.)
Aku rasa ni puncanya aku terketar-ketar. Sekarang aku tak boleh tido. Kepala aku pening giler. Aku taknak membazir Coffe tu, sebab tu aku habiskan stok coffee aku. Sesiapa yang tak boleh dengan caffein*taktau ejaan betulnya. Yang pasti aku nak cakap benda yang ada dalam coffee ngan tea tu , jangan ngade-ngade nak try minum oldtown white coffee ni. Aku rasa sebab Oldtown ni kuat, pekat dan likat sangat la kandungan caffein tu.

Mate tak boleh tido, otak dah macam tak boleh go on study untuk hari ni. Apepon tak bolehlah aku ni.
 Ya Allah berikanlah aku kekuatan. Berikanlah aku dan sahabat-sahabat kesihatan badan dan fizikal. Amin.

No comments: