Thursday, May 3, 2012

Subscribed Channel Video at youtube~ Matlutfi90

Ohhh, tak perasan abang angkat, matlutfi (nak perasan kejap) dah update vlognya pada 22 april yang lalu. Dah rasa macam matlutfi ni dah lame tak update vlognya, sebab tu tertunggu-tunggu. Usya satu-satu update terbarunya kat subscription, tapi takde pun. Mungkin aku terlepas pandang.

Then aku taip je lah, matlutfi. Senang cite~
Tara..... aku klik yang matlutfi90's channel.

Then , update terbarunya 22 April. Hampir dua minggu lepas. Rupanya aku tak up to date lah. T__T . Kate abang angkat kan. Nampok sangat do'ohnyee.

Aku tunggu video kau, abang. weekkk. :P
*Abang sendiri pun ko tak panggil abang.





"hello.. hello.. can I speak to Mark Zuckerburg?"
"ha, what? he's busy tweeting? ah there, that's all right"
"i just want to ask about 1 like 1 dollar donation thingy. can we do the same for PTPTN?" 

Comel (*_*)

No comments: