Monday, May 14, 2012

Abang bola, aboh bola, adik KOREA

Aboh aku peminat MU. Kesian MU kalah hari ni. MU!MU!MU!
Abang pun kaki bola. Tapi esok dia ada kelas, so tak dapat balik Bukit Sagu untuk tengok bola. So, sanggup IM aku nak update keputusan bola. Macam la aku layan bola kan. Tapi disebabkan aboh layan korea aku, so aku layan la bola dia. Seri gitu.

Abang aku selalu blebe kat aku kalau aku lebih-lebih sangat dengan Korea ni. Rileks-rileks, aku ni tak ditahap gila lagi tau. Aku masih suam-suam je. Aku just layan movie ngan drama Korea je pastu Running Man. Lagu korea aku tak hafal pon. Aku just minat cerita Korea. Cerita je  pastu Running Man. Tu pun aku tak up to date sangat pasal Korea ni.

 Tapi disebabkan aboh nak bawak aku bercuti kat Korea nanti ( pakej) aku kena belajar bahasa Korea. Sudah semestinya aku dah ada gurunya. Cuba teka siapa ? hehe, roomatelah. Dia hebat bab-bab korea ni, jadi dia boleh ajarkan. Tu pun kalau kami satu bilik lagilah. Kalau dah tak sama, aku boleh belajar dengan orang lain lah. Supaya bila sampai Korea nanti , masa nak beli barang, aku boleh la try cakap korea sikit-sikit. hehe.

No comments: