Friday, March 30, 2012

Terima Kasih Miss Atiyyah Musa

Terima kasih miss.
Hati bunga-bunga tadi.
*berpada-pada

Apapun, syukur Alhamdulillah kerana miss fikir macam tu.
Terkejut. hehe

Majukan TEXSAS untuk negara.
Tetiba semangat.
Kepada next bendahari TEXSAS, Good Luck!
*tak sabar nak turunkan jawatan kepada junior.

Nanti takde dah pikir, "alamak, cuak nak jumpa miss cakap pasal duit."
Nanti takde dah tangan terketar-ketar jumpa miss bincang pasal duit.

duit! duit! duit!

Apapun, banyak kenangan dan ilmu yang ditimba semasa aku menjadi bendahari TEXSAS ni.
Alhamdulillah. Terima kasih ya Allah kerana izinkan aku menjadi seorang bendahari.
Terima kasih ya Allah dengan ilmu dan pengalaman yang KAU kurniakan terhadapku.

Alhamdulillah. Terima kasih ya Allah

Semalam keputusan kolej.
Alhamdulillah, Allah bagi aku rezeki lagi kali ni.
Setiap yang berlaku ada hikmahnya.
Tunjukkan aku ke jalan yang lurus ya Allah.
Permudahkan segala urusan aku.



*keputusan bilik tak tahu lagi, terima segala pemberian Allah. Allah telah merancangkan yang terbaik untuk kita.
Terima kasih Allah. <3


No comments: