Thursday, March 29, 2012

Saki baki akhir sem 4

Beberapa hari je lagi, final exam akan sampai dipenghujungnya. 31 March 2012, YA! kamilah penghabisannya. Sayang UiTM Kuala Pilah la katakan, stay pun lama di sini.

Yang gembiranya, ini adalah kali pertama mak dan aboh nak ambil aku masa final exam. Selalunya, aku balik naik bas je ke kuantan tu. Barang-barang aku, pandai-pandailah aku settle sendiri. Tapi, kali ni alhamdulillah, Allah bagi mak aku cuti, so mereka berkesempatan untuk menjemput aku for the first time.

Sebelum tu, mak akan ke gombak dulu, rumah kak Pijah. Kak pijah sakit kaki. Dapat mc 8 hari. Jadi, mak akan melawat kak pijah sebelum datang jemput aku. Semoga perjalanan mak ngan aboh selamat sampai ke destinasi yang dituju dan segalanya berjalan dengan lancar. Ya Allah, permudahkanlah urusan kedua ibu bapaku. Amin.

Harap cuti dua bulan ni aku dapat berbakti kepada kedua orang tuaku. Mak aboh, i love you so much



*tak sabar nak jadi ibu aiihh. tetibe -.-

No comments: